Dag 02 – Min första kärlek

Min första kärlek fick jag uppleva för några år sedan. Helt plötsligt var det en kille som kommenterade en bild på min "bdb". Det var någon bild där man skulle kommentera hur många procent man villa ha på mig, eller något sånt. Hans svar var lite ironiskt 100 %, vilket stod för; jag vill ha dig. Efter det började vi prata och sedan gick allting väldigt snabbt. Vi klickade väldigt fort. Vi hade så roligt tillsammans och jag trivdes som handen i handsken i hans närvaro. Han fick mig att skratta. Vi var ett par i några månader innan det första gången tog slut. Ung och dum. Trodde känslorna var borta. Det gick inte allt för lång tid innan vi hittade tillbaka till varandra. Allting blev som det en gång hade varit. Om det inte var så att vi var kärare ändå. Sen kom även nästa slut, som blev det sista för våran del. Ett dumt slut. Jag ångrar fortfarande sättet jag avslutade det på. Men eftersom jag villa och fortfarande vill han allt väl så kände jag att det var rätt att låta honom veta.

Det var första gången jag upplevde riktig kärlek. Jag bär med mig många fina minnen från den tiden. Även några mindre bra, men det tillhör kärlek. Han är idag en jätte snäll vän som jag önskar allt väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0