Dag 03 – Mina föräldrar

(hittade ingen bild på datorn på mor och far tillsammans så drog ihop en lite snabbt nu)

Under hela min uppväxt har mina föräldrar funnits där för mig och ställt upp. De har alltid satt oss barn i första rummet och sett till att vi har det bra. Att vi alltid fick göra det vi tyckte var roligt. Mina föräldrar har skämt bort mig ganska mycket. Dock inte på ett sätt som många ser som "bortskämd". De har skämt bort mig genom att alltid skjutsa vart jag än ska, betalat min sport, då det betyder både utrustning och oväsentligt många nätter på hotell och vandrarhem. Sen har jag haft turen att alltid har fått hemlagad mat på bordet varje dag, vilket många tar för givet men det är verkligen inte alla som får det. Jag har inte kunnat fått en bättre uppväxt!
Älskar er båda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0